Selamat Hari Lahir yg Ke 28 Azura!!! hehehe dah tue sebenarnya saya ni tapi perangai mcm budak2 mak cakap.. sedar x sedar dah 28 tahun saya di bumi Allah ni, tatau cmne sempat ke saya menikmati kehidupan yg penuh dengan dugaan yg kite sebagai hambaNya tatau apa hikmahnyer..

sempat ke saya melihat anak dara kesayangan saya tu masuk U, keje dan sebagainyer... sempat ke saya dan mr.husband ke Mekah bersama2, sempatkah itu, sempatkah ini... kalo nak dikirakan sempat mmg x tersempatkan kawan2?? oleh yang demikian, nikmati hidup ini dengan sebaiknyer dan sentiasa menghargai masa2 yang ada ni dengan betul, maksudnye x kisahlah apa yg kite lakukan, dengan siapa kite lakukan atau nak lakukan mesti kite kena fikir dan buat dengan baik... yer betul, setakat cakap mmg boleh tp adakalanye kite x mampu nak melepasi sumer tu sbbnye kite manusia biasa cuma kite tetap boleh berusaha untuk ke arah itu, insyaAllah..

Ucapan?? kawan2 opis kawan2 FB ramai yg wish dan doakan yg terbaik utk saya.. family saya w/pun lambat mereka wish tapi saya tau mereka tetap ingatkan saya, penah dulu (sekolah menengah yg pasti), sy siap kol mak gtau 'mak, rini hari jadi angah' mak ckp mak ingat, hari2 mak ingat, bukan masa hari jadi kamu jer'... hehehe seolah2 sy kol sbb nak gtau hari jadi sy je kan?? sungguh x patut, pas2 tu setiap kali hari jadi sy, sy x kol umah sbb xnak meke fikir cmtu hahaha sungguh kolot saya ni..

mr.husband?? sy tetap x igtkan die sbb sy nak tgk die igt x sama jugak sepeti tahun2 yg lepas.. hahaha. Aina?? owh, pg2 bangun saya dah cium die dan ckp 'hari ni besday ibu tau' nati Aina cium ibu ek... hehehe apalah yg Aina faham yer..

Apa yg sy harapkan?? saya berdoa dan selalu berdoa agar saya diberi kesihatan yg baik dalam menghadapi setiap urusan yg saya tempuhi.. sy berdoa agar sy tetap b'sama ngan suami, anak dan keluarga saya samapi akhir hayat saya.. sy berdoa agar sy dapat lakukan yg terbaik utk setiap exam study sy (lambat lagi wehhh nak abis), sy berdoa agar sumer insan2 kesayangan sy, saudar2 sy, kawan2 saya sentiasa dalam rahmat-Nya dan ditempatkan dalam kalangan orang2 yg beriman...


p/s: bercakap pd diri sendiri ' dah 28 tahun aku ni, dah de anak sorang pun, mmg cepat sungguh masa berlalu' ... lgi 2 tahun dah 30tahun ;)