BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Showing posts with label blogger. Show all posts
Showing posts with label blogger. Show all posts

ok, x mo citer panjang hahaha (kan dah kata, zura ni kalo xde entry xdelahhhhhhhh sangat tp kalo ada, berderet2 entry nyer kihkihkih)

zura nak rekemenkan+kenalkan pd kawan2 (pd sape2 yg tatau lagilah eh) sekiranya yg dok pahang tu nak oder kek kapkek bagai utk hantaran kawen ke besday ke apa2 ke tp xde pilihan atau xde tempat yg korang nak oder kek, silalah terjah ke blog Putri Fresh Baked. ekceli Putri Fresh Baked ni lokasinya di Muadzam, Pahang tp kalo dok kuantan ke temerloh ke stillboleh oder tp self pick up lah ek ...

owner Putri Fresh Baked ni orgnye kecil molek dan cute sangat, IzanPyus mmg osem sgt hasil keje tangannya (pada pandangan mata zura pandangan org lain zura tatau) dan rata2 org yg komen pasal kek kapkeknya mmg sedap so sbb tu zura rekemenkan kawan2 utk oder kek etc pada Izan ni ...

jom layan gambar homemade kek/kapkek IzanPyus :) sume ni zura kopipes dari blog Putri Fresh Baked :)


kapkek yg edible image


alolo tomelnya


cantikkan??


stacked cake ni lah paling sgt osem pd mata zura, siyes osem!!



camne?? osem kan?? okies so pada org Pahang yg nak kan homemade kek/kapkek jgn gundah gulana jgn fenin2 kepala sile terjah ke blog Putri Fresh Baked, macam2 pilihan ada utk kek yg korang nak. cekidauttttttttttttttttt :)





saje nak share ngan kawan2 pasal 1 blog berkaitan ngan craft ni, zura berurusan ngan blog nie untuk hadiah kawan2 zura, tatau nak bg pe jd fikir nak bg lain dr yg lain so zura putuskan utk hadiahkan bantal yg de nama2 meke ni ... senang sgt b'urusan ngan wan nur ni just gtau nak cmne nak saiz cmne pastu tggu delivery, sbb zura dok putrajaya so by hand je kalo jauh wan nur akan pos.

sbb faham akan byknye tempahan yg diterima so mmg kena tggu turn lah tp zura ni jahat sket selalu 'kaco' wan nur tnye bila siap, sowiiiii wan nur heheheh zura sgt berpuas hati ngan hasil keje wan nur dan Alhamdulillah kawan2 zura pun sukekannya. Jom layan gambar2 bantal yg kiut miut ni :) gambar2 zura amik dari Tecik Craft.



cutekan??




izyan


haida





fatin


kalo korang sume berminat, boleh direct email/sms wan nur kat Tecik Craft, macam2 pattern lagi ada kat situ :)






Related Posts with Thumbnails

Pages