saje nak share ngan kawan2 pasal 1 blog berkaitan ngan craft ni, zura berurusan ngan blog nie untuk hadiah kawan2 zura, tatau nak bg pe jd fikir nak bg lain dr yg lain so zura putuskan utk hadiahkan bantal yg de nama2 meke ni ... senang sgt b'urusan ngan wan nur ni just gtau nak cmne nak saiz cmne pastu tggu delivery, sbb zura dok putrajaya so by hand je kalo jauh wan nur akan pos.
sbb faham akan byknye tempahan yg diterima so mmg kena tggu turn lah tp zura ni jahat sket selalu 'kaco' wan nur tnye bila siap, sowiiiii wan nur heheheh zura sgt berpuas hati ngan hasil keje wan nur dan Alhamdulillah kawan2 zura pun sukekannya. Jom layan gambar2 bantal yg kiut miut ni :) gambar2 zura amik dari Tecik Craft.
gambar Aina ni ditangkap masa besday Aina yg ke 3 tahun 15 Jan 2012 yg lepas .. hari 15hb tu zura de paper equity (exam pagi) pas abis tu terus ajak Mr.H ke Barbie Store, Midvalley. Saje nak bg Aina peluang di make-up kan sbbnye nak hrp ibu Aina sndiri mmg idok ler hehehe

Barbie Store, Midvalley (Google)
utk photoshoot di Barbie Store ni, kebiasaannya harga utk photoshoot ni RM80 dan utk cuci gambar tu RM30, time zura g ritu ada promosi, beli mana2 brg Barbie bernilai RM120 dan ke atas percuma photoshoot+make up+gambar A4 pas fkr2 lasnyer kami setuju beli brg Barbie tu, bukan slalu pun setahun sekali hahaha saje2 nak beli idokler wehhh baik beli yg lain2 harga yg murah2 tu hahaha zura beli set baju+seluar ngan set kaler2 utk Aina ...
pastu g lah naik atas tu utk d make up kan di dandankan di bajukan dan di gambarkan, kat atas ni x dibenarkan sama sekali utk tgkp2 gambar dan sumenya pihak meke yg uruskan, zura n Mr.H hanya memerhatikan jer, terdetik 'alolo anak ibu, cair hati ibu' hahaha
dah siap tu, meke akan bg resit then after 2 weeks baru collect gambar tu, tggu meke sms jer sbnrnye, zura x smpi pun 2 weeks tp x g collect jer, utk soft copy pulak, zura minta kot2 dpt free hahaha bykle punye free mana de yg free ek, kalo nak soft copy minimum 5 keping gambar tp regenya RM150 gulppp #telanairliur hahaha nati2 n meke simpan utk sebulan je pastu akan d burn so kalo nak g dlm tempoh sebulan tu
ok tu je nak share wat masa ni, byk sbnrnye nak citer tp masa tu xde sgt, line kat umah sgtlah slow ...
Untuk Aina, Happy Birthday yg ke 3 tahun, semoga Allah sentiasa merahmati anak ibu smpi akhirnya dan ibu selalu berdoa semoga Aina membesar sbgi anak yg solehah n menggembirakan hati2 insan disekeliling Aina, aminnn ibu sangat sayang sama Aina, sepenuh hati.
p/s: cepatnye masa berlalu, seperti baru semalam bersalinkan Nur Aina Husna

**entry tanpa gambar :)
baru jap ni, baru sgt2 ... x sangka, selalu baca blog kwn2 dapat jupe dia, tp hari ni siapa sangka tuah zura hikhikhik ... sememangnya zura ni x femes mcm kwn2 blogger yg lain tp zura 'peminat dlm diam' diri dia n suka, dlm erti lain mmg hari2 x penah x gi 'melawat' blog dia, since dia di UK lagi :)
kalo ckp UK mesti rmi dah tau sape orgnye ... zura jupe sis suzy!! ye sungguh zura jupe dia!! hehehe siap salam lagi tu tau, gambar??? mmg xde x smpt sbbnye masa x mengizinkan, zura nmpk sis suzy tgh tggu lif kat opis zura, dlm hati terdetik 'mcm MZ jer??' berdiri sebelah dia dan t'nmpk jam Guess pink tu hahaha beranikan diri untuk menegur, yeszzzzz sah mmg MZ!! sukeeeeeeeee!!!
suke sbb pe?? sbbnya x sangka, selalu jugak ckp utk diri sndiri sumenya penah jupe MZ penah jupe org itu penah jupe org ini tp zura belum penah jupe, tgk2 rini jupe!! speechless tau sbnrnye tatau nak karang entry apa tp kena gak wat utk kenangan akan dtg ...
dr perbualan ringkas td, sis suzy nak g jupe SG (Peguamcara Negara), sis suzy smpt tanye nama zura :) keje tgkt berapa, igtkan dpt sembang lama sket tp sis suzy kena stop kat Lobby nak amik visitor pass so sgt2 x smpt nak itu ini lagi :( ntah bile nak jupe lg tatau ...
camne orgnye?? mmg dr apa yg dibaca dlm blog dia, mmg camtulah perwatakannya, senyum kecik molek, cantik :) zura penah chat sekali (via FB) ngan sis suzy tu pun sekejap tp rasanya sis suzy x igt kot sbb zura ni x glemer mana hehehe, komen kat entry dia pun kadang2 x slalu cuma rajin dtg baca jer hehehe (mode happy ni tau)
p/s: korang dah penah jupe blogger sape jer???

